Falcon Age
Zbuduj więź z młodą sokolicą i wyrusz po przygodę. Falcon Age to pierwszoosobowa przygodowa gra akcji dla pojedynczego gracza, w której wcielisz się w postać Ary. Twoim celem jest odzyskanie swojego kulturowego dziedzictwa i pokonanie zautomatyzowanych kolonizatorów. Dokonasz tego, korzystając z zapomnianej sztuki sokolnictwa. Gra rozpoczyna się na umierającej kolonii o wyniszczonej kulturze, zużytych zasobach i środowisku zmienionym w pustynię przez mechanicznych najeźdźców. Ara została niesłusznie wtrącona do więzienia za drobne przewinienie. Zamknięta sama w celi czeka na swój los. Czas zabija, zaprzyjaźniając się z młodą sokolicą. Wspólnie uciekają i wyruszają w pełną przygód podróż, aby pomóc ruchowi oporu w walce o wolność i wypędzić najeźdźców.