Często zadawane pytania
Fall Guys oferuje wirtualną walutę w postaci show-dolców, którą można kupić zarówno na Epic Games Store, jak i w sklepie w grze. Fall Guys oferuje też różne pakiety, które zawierają przedmioty kosmetyczne w grze i show-dolce.
Dzięki show-dolcom, które można zdobyć (w ramach przepustki sezonowej) lub kupić, gracze mogą również kupować przedmioty kosmetyczne w sklepie w grze, a także nabyć przepustkę sezonową.
Podczas gry w Fall Guys za pośrednictwem Epic Games Store wszystkie zakupy w aplikacji są dokonywane z użyciem platformy płatniczej Epic Games. Sklep w grze zabiera użytkownika do sklepu platformy w celu finalizacji zakupu. Podczas gry na innych platformach wykorzystywane są różne platformy płatnicze.
Fall Guys nie wymaga od graczy zakupu jakiejkolwiek zawartości, żeby móc grać. Wszystkie zakupy są opcjonalne i zapewniają jedynie kosmetyczne korzyści.