Fallout 3: Edycja Gry Roku
– Operacja Anchorage (Operation: Anchorage) – przejdź do symulacji wojskowej i walcz o wyzwolenie Anchorage na Alasce z rąk najeźdźców z komunistycznych Chin.
– Dzióra (The Pitt) – ruszaj do postapokaliptycznych ruin Pittsburgha i wmieszaj się w konflikt pomiędzy niewolnikami i ich panami – bandytami.
– Broken Steel – zwiększ swój limit poziomu do 30 i walcz przeciwko niedobitkom Enklawy u boku Liberty Prime.
– Point Lookout – ruszaj na tajemniczą i otwartą przygodę na ogromnym bagnie wzdłuż wybrzeża Marylandu.
– Statek Kosmiczny Zeta (Mothership Zeta) – pokonaj wrogo nastawionych kosmicznych porywaczy i walcz na statku-matce obcych orbitującym wiele kilometrów nad Stołecznymi Pustkowiami.
– Nieograniczona wolność – racz się widokami i dźwiękami ogromnych Stołecznych Pustkowi! Zobacz, jak wielkie pomniki Stanów Zjednoczonych leżą wśród postapokaliptycznych ruin! Podejmujesz decyzje, które definiują Ciebie i zmieniają świat. Tylko uważaj na swój licznik radów!
– Użyj S.P.E.C.J.A.Ł.-u – inżynierowie Vault-Tec przedstawiają najnowszą symulację ludzkich zdolności – system postaci S.P.E.C.J.A.Ł.! Przełomowe technologie w zakresie punktów umiejętności zapewniają nieograniczone możliwości personalizacji Twojej postaci.
– Fantastyczne nowe widoki – czarodzieje z Vault-Tec znów to zrobili! Nie ma już ograniczenia do tylko jednego widoku, możesz poznawać ten świat z perspektywy pierwszo- lub trzecioosobowej.
– Moc wyboru – chcesz dziś być okrutnym łotrem czy dobrym samarytaninem? Wybierz stronę konfliktu albo kieruj się własną moralnością – z każdej sytuacji możesz wyjść na różne sposoby.
– Załatw ich, używając V.A.T.S. – wyrównaj szanse w walce dzięki Systemowi Wspomagania Celowania Vault-Tec do Pip-Boya o modelu 3000! V.A.T.S. pozwala Ci zatrzymać czas w trakcie walki, namierzać konkretne części ciała celu, dodawać ataki do kolejki i wyładować agresję dzięki technologii Vault-Tec. Zsyłaj deszcz śmierci i destrukcji dzięki zupełnie nowym, filmowym sekwencjom animowanym.
Karta graficzna zgodna z DirectX w wersji 9.0c z 256 MB RAM (NVIDIA 6800 lub lepsza / ATI X850 lub lepsza)
Karta graficzna zgodna z DirectX w wersji 9.0c z 512 MB RAM (NVIDIA serii 8800 lub ATI serii 3800)