Fangs
Fangs to gra 4v4 MOBA opracowana przez Steve'a „Guinsoo” Feaka, która skupia się na specyficznych strategiach bohaterów i gdzie każda umiejętność stanowi różnicę między chwałą a porażką. Dostosuj swoich bohaterów i styl gry, odblokowując i zmieniając specjalne ulepszenia bohatera.
Teraz, po Wielkiej Klęsce (Great Calamity), magia Fangs staje się niestabilna i podzielone królestwa (Fractured Realms) balansują na krawędzi nowej epoki magicznych rewolucji.
Chcemy mieć pewność, że w grze Fangs każdy znajdzie przynajmniej jednego bohatera, z którym poczuje się swobodnie. Stworzymy bohaterów o zróżnicowanym pochodzeniu i różnych stylach, aby ludzie mogli wpasować się w chociaż jednego z nich. Mamy nadzieję, że każdy bohater zainspiruje graczy do przekraczania swoich granic w rozgrywce i znajdowania nowych odpowiedzi na wyzwania w każdej rundzie.
Znamy ból towarzyszący nudnym, ciągnącym się w nieskończoność meczom. Dlatego chcemy, aby nasi gracze mogli od razu wkroczyć do akcji. Dynamiczna walka w połączeniu z możliwością dostosowania ulepszeń sprawia, że nigdy nie będziesz narzekać na nudę. Umiejętność dostosowywania się na bieżąco i szybka ocena sytuacji mają kluczowe znaczenie w osiągnięciu sukcesu w grze Fangs.
Fangs to gra oparta na strategicznej pracy zespołowej. Chcemy, aby gracze zawsze czuli się częścią pełnej szacunku i koleżeństwa społeczności, zarówno w grze, jak i poza nią. Ponieważ istnieje wiele warunków zwycięstwa, praca zespołowa jest kluczem do zwycięstwa.
Fangs przypadnie do gustu zarówno nowym graczom, jak i weteranom gatunku, gdyż gra jest łatwa do nauczenia się, ale trudna do opanowania. Naszym celem jest uczynienie rozgrywki MOBA bardziej przystępną, aby każdy miał możliwość zaprezentowania swoich umiejętności i zabłyśnięcia. Będziemy aktualizować i balansować grę co 2 tygodnie, aby mieć pewność, że rozgrywka Fangs pozostaje świeża.