Far Cry 3: Blood Dragon
Jesteś sierżantem Rexem Coltem – cyberkomandosem Mark IV. Jest rok 2007. Ziemia została zniszczona wskutek nuklearnej wojny w latach 90. Po katastrofalnej dekadzie konieczne są nowe sposoby zachowania pokoju, a tak się składa, że armia amerykańskich cyborgów odnalazła jeden z nich – potężną broń biologiczną – na jakiejś odległej wyspie. Twoja misja: zebrać informacje i zrozumieć, co tu się do cholery wyprawia.
Wcielasz się w sierżanta Rexa Colta, pół-człowieka, pół-maszynę, stuprocentowego obywatela USA. Jesteś najnowocześniejszą cyberjednostką Mark IV na misji, a twoim celem jest zemsta. Zamierzasz pokonać byłego dowódcę swojej jednostki i jego batalion bezlitosnych cyborgów, a dopóki nie wykonasz zadania, nic cię nie powstrzyma.