Rozszerzenie Platinum
Odblokuj mnóstwo dodatkowych pojazdów nowej marki CLAAS, aby ulepszyć swoją grę Farming Simulator 19.
Odkryj oficjalne rozszerzenie* Farming Simulator 19 wprowadzające multum nowej zawartości, która pozwoli rozszerzyć i wzbogacić Twoją grę!
Ponad 35 wiernie odwzorowanych pojazdów i narzędzi CLAAS dołącza do już pokaźnego garażu Farming Simulator 19 – w tym nowy kombajn LEXION 8900 i jego wyjątkowe rozwiązania technologiczne, sieczkarnia JAGUAR 960 TT dla efektywnej kiszonki oraz potężny ciągnik XERION 5000.