FS22 – Rozszerzenie Platinum
Rozwijaj swoją działalność rolniczą na zupełnie nowych, tętniących życiem terenach Silverrun Forest. Rusz do lasu z nowymi maszynami i narzędziami produkowanymi przez Volvo i inne firmy! To potężne rozszerzenie zawiera nową mapę zainspirowaną leśnymi pejzażami Wybrzeża Północno-Zachodniego, pełną nowych miejsc i łańcuchów produkcji, które będą się rozrastać dzięki dostarczanemu przez ciebie drewnu. Chwyć znaczniki do drzew, aby stawić czoła misjom związanym z leśnictwem, i buduj łodzie!
Wybieraj spośród wielu nowych maszyn renomowanego szwedzkiego producenta, który debiutuje w serii Farming Simulator, i jeszcze bardziej poszerz swoją flotę o sprzęt takich firm jak John Deere, Komatsu, Pfanzelt, Koller, Schwarzmüller, IMPEX i wiele innych. Rozszerzenie zawiera ponad 40 autentycznych pojazdów i narzędzi, dzięki którym wzbogacisz swoją wiedzę z dziedziny rolnictwa i leśnictwa o zagadnienia pozyskiwania drewna i sadzenia drzew.