Farming Simulator 22 – Edycja Premium
Wymarzona różnorodność rolniczych dobroci: kompletna Edycja Premium gry Farming Simulator 22 zawiera siedem pakietów, dwa dodatki (Premium i Platinum), sześć map i setki autentycznych maszyn znanych marek z całego świata.
Edycja Premium Farming Simulator 22 zawiera wymarzoną różnorodność rolniczych dobroci – sześć map i gigantyczną flotę setek realistycznych maszyn!
Dodatek Premium Expansion, dostępny również osobno, stanowi część tej edycji i zaproszenie do Zielonki – nowej okolicy w Europie Środkowej, doskonale nadającej się pod uprawę warzyw takich jak marchew, pasternak i burak czerwony, które rozszerzają listę 20 dostępnych plonów i zakładów przetwórczych.
Dodatek Premium Expansion oferuje niespotykany dotychczas poziom szczegółowości oraz 35 pojazdów i narzędzi. W serii pojawiają się po raz pierwszy marki Dewulf, Gorenc, Agrio i WIFO, a na dokładkę dochodzą nowe maszyny marek BEDNAR, Fiat, GRIMME, Kverneland, SaMASZ i nie tylko.
Ta edycja gry Farming Simulator 22 zawiera również następujące pakiety: pakiet Antonio Carraro, pakiet Kubota, pakiet Vermeer, pakiet Göweil, pakiet Hay & Forage oraz dwa dodatkowe, jeszcze nieznane pakiety. Zawiera również dodatek rozszerzenie Platinum o leśnictwie, w którym zadebiutowała marka Volvo, oferujący ponadto wiele innych marek, nowych mechanik rozgrywki oraz nową mapę.