Fear the Spotlight
Fear the Spotlight to klimatyczna, trzecioosobowa gra z gatunku horroru z niepokojącą tajemnicą do rozwikłania.
Szkoła Sunnyside High ma mroczną przeszłość. Kiedy Vivian wkracza na jej opustoszałe korytarze, aby odbyć seans spirytystyczny ze zbuntowaną Amy, nagle zostaje sama i zdana na łaskę potwora, który błąka się po budynku. Vivian musi unikać jego spojrzenia, odnaleźć przyjaciółkę i odkryć niepokojącą, morderczą prawdę o tragedii sprzed dziesięcioleci. Fear the Spotlight to przerażające nawiązanie do klasyki horrorów z lat 90. z naciskiem na bogatą fabułę, rozwiązywanie zagadek i napiętą atmosferę. To idealny horror narracyjny dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z tym gatunkiem.