FINAL FANTASY VII REBIRTH
Strumień życia kształtuje cały cykl istnienia. Każda forma życia rodzi się z łona planety, a kiedy odchodzi, powraca w jej objęcia. Jednakże złowroga firma Shinra Electric Power Company wydobywa z głębi ziemi życiodajną energię i bezmyślnie wykorzystuje ją do produkcji paliwa zwanego „mako”.
Po zaciekłej walce były żołnierz ugrupowania SOLDIER, Cloud Strife, oraz jego towarzysze, Tifa, Aerith, Barret i Red XIII, uciekają z zasilanego mako miasta Midgar i wyruszają w szeroki świat. Rozpoczyna się wędrówka dookoła całej planety. W pogoni za upadłym bohaterem, Sephirothem, przyjaciele przemierzają wspólnie rozległe i dziewicze tereny na grzbietach chocobo, odwiedzając przy tym wiele znanych miejsc. Pościg kończy się wyprawą drużyny do zapomnianej stolicy (The Forgotten Capital) znanej z oryginalnej gry FINAL FANTASY VII.
W tym samym czasie wojownik pierwszego stopnia w jednostce SOLDIER, Zack Fair, wędruje po prowadzących do Midgaru pustkowiach, pomagając cierpiącemu na omamy spowodowane zatruciem mako przyjacielowi. Na granicy między życiem i śmiercią dostrzega złowrogą, rozdzielającą niebiosa szczelinę.
Shinra Resistance Committee, rosnące w siłę zbrojne ugrupowanie pod przywództwem rządu Wutai, wypowiada wojnę.
Grupa tajemniczych, odzianych w czarne płaszcze postaci niesie gdzieś w nieznane szczątki Jenovy, Niebiańskiej Zguby (Calamity from the Sky).
Wyczuwając zagrażający planecie kryzys, w strumieniu życia zaczynają budzić się pradawni strażnicy znani jako Weapons.
Tymczasem śmiertelny wróg Clouda, Sephiroth, snuje intrygi, przez które ścieżki niezliczonych istot splatają się i ścierają, a przeznaczenie zostanie gruntownie przeobrażone.
Projekt remake'u FINAL FANTASY VII wykorzystuje najnowszą technologię, aby RPG, które ujęło cały świat, FINAL FANTASY VII, mogło cieszyć nowe pokolenia graczy i ponownie zachwycić fanów tej słynnej opowieści.
Pierwsza gra z całej trylogii, FINAL FANTASY VII REMAKE, zadebiutowała w 2020 roku. Zyskała sobie uznanie krytyków na całym świecie, a jej globalna sprzedaż sięgnęła ponad siedem milionów kopii. Teraz przyszedł czas na premierę drugiej gry z serii, FINAL FANTASY VII REBIRTH, która już teraz cieszy się uznaniem branży. Wrócimy w niej do historii, która stanowi samo sedno całej trylogii.