FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE
Wykorzystując mako, energię planety, w reaktorach mako, firma energetyczna Shinra Electric przejęła kontrolę praktycznie nad całym światem. Zbieranina idealistów, zwana Avalanche, jest jednym z ostatnich bastionów ruchu oporu.
Cloud, elitarny agent SOLDIER, który stał się najemnikiem, bierze udział w operacji Avalanche mającej na celu zniszczenie reaktora Mako 1 w mieście Midgar.
Atak bombowy rzuca miasto w ognisty chaos, a Clouda prześladują wizje dawnego wroga, którego uważał za zmarłego.
To pierwszy tytuł w wieloczęściowej serii, oparty o historię z oryginalnej gry, aż do ucieczki z Midgaru. Całość została wzbogacona o nowe elementy.
FF7R EPISODE INTERmission to zupełnie nowa przygoda w świecie FINAL FANTASY VII REMAKE INTERGRADE. Wciel się w wutaiańską ninja, Yuffie Kisaragi, która infiltruje Midgar i współpracuje ze sztabem Avalanche, aby wykraść ostateczną materię firmie energetycznej Shinra Electric.