Fire On Fight : Online Multiplayer Shooter
„Fire On Fight: Online Multiplayer Shooter” to nowoczesna strzelanka pierwszoosobowa w trybie PvP i gracz kontra bot, z oszałamiającą grafiką 3D i wciągającą rozgrywką.
Fire On Fight: Online Multiplayer Shooter to pełna akcji, konkurencyjna, nowoczesna strzelanka pierwszoosobowa.
Fire On Fight: Online Multiplayer Shooter to pełna akcji, konkurencyjna strzelanka pierwszoosobowa, charakteryzująca się oszałamiającą grafiką 3D i wciągającą rozgrywką.
Wybierz swojego unikalnego żołnierza i broń spośród mnóstwa różnych żołnierzy oraz broni różnych klas i stylów (szturmowy, pistolet maszynowy, snajperski, strzelba, pistolet, granaty, LMG, ciężkie karabiny maszynowe, granatnik, nóż….), każdy ze specjalnymi właściwości bojowe. Dostosuj swoje własne i unikalne atuty klasowe oraz akcesoria do broni (laser, celownik, tłumik, reduktor odrzutu...) i wskocz do akcji. Wejdź do bitwy i weź udział w intensywnej zespołowej walce PvP online z innymi graczami z całego świata na wielu wspaniałych mapach.
Graj ze znajomymi lub przeciwko nim w internetowym, lokalnym lub prywatnym trybie drużynowego deathmatchu lub w trybie darmowym dla wszystkich.
Fire On Fight: Online Multiplayer Shooter to aktywnie rozwijana strzelanka, w aktualizacjach gry regularnie pojawiają się nowe mapy, broń, wyposażenie, bonusy, postacie i skórki, a także więcej trybów gry, które są w fazie rozwoju. Z każdą nową aktualizacją programiści ulepszają optymalizację gry i system dobierania graczy, zapewniając najlepsze możliwe wrażenia z gry fanom strzelanek FPS.
W grze zastosowano zaawansowany system botów, który podtrzymuje akcję nawet przy małej liczbie graczy. Te boty, zaprojektowane tak, aby naśladować prawdziwych graczy, mogą poruszać się, celować, strzelać, kucać, skakać, robić uniki, chować się i obozować zupełnie jak ludzie. Dzięki temu przez cały czas można grać w trybie 5 na 5, nawet jeśli żaden prawdziwy gracz nie jest online, co sprawia, że ​​gra jest zawsze przyjemna i wciągająca.
Dodatkowo Fire On Fight oferuje opcję prywatnego meczu, w którym możesz grać wyłącznie ze znajomymi. Możesz także zdecydować się na grę solo przeciwko botom, jeśli wolisz rozgrywkę całkowicie opartą na sztucznej inteligencji. Dzięki ciągłym aktualizacjom i ulepszeniom Fire On Fight obiecuje ewoluujące i ekscytujące wrażenia FPS dla wszystkich graczy.