Fishing Planet: Chamaeleon Cruiser Pack
Wyruszcie na 60-dniową wyprawę po bogatych wodach Noomaa Kuda Atholhu na Malediwach!
Wejdźcie na pokład luksusowego jachtu Chamaeleon i wykonujcie ekskluzywne misje, aby odblokować różne kolory katamaranu. Na jachcie czeka 5 miejsc do wędkowania dla Państwa znajomych, każde z dwoma regulowanymi uchwytami do wędek i nowoczesnym ekranem informującym o wydarzeniach na wodzie. Przestronny schowek na ryby utrzyma zdobycze w świeżości, a cichy silnik zapewni wyjątkowo płynne trollingowanie.
Wykorzystajcie w pełni swoją Licencję Zaawansowaną i Premium, aby zwiększyć zarobki i doświadczenie – w zestawie znajduje się 50 Marker Boi i 20 Boi Nawigacyjnych, które ułatwią podróż po dziewiczych tropikalnych wodach.