Fishing Planet: Christmas Giant's Pack
W zestawie Christmas Giant’s Pack nie dostajesz jakiegoś tam osprzętu to naprawde potężne narzędzia niezbędne do schwytania wielkich trofeów w epickiej bitwie o tytuł Mistrza! Przy takim zestawie musisz się zatroszczyć jedynie aby twoje umiejętności dorównały jego możliwościom.