Fishing Planet: Deluxe Pack
Przyspiesz postępy wędkarskie i przeżyj niezapomnianą przygodę dzięki DELUXE FP PACK! Włożyliśmy dużo czasu i wysiłku, aby opracować idealny zestaw, w skład którego wchodzą wszystkie akcesoria i korzyści Advanced Pack oraz ekskluzywne i jeszcze lepsze przedmioty z Deluxe Edition. DELUXE FP PACK zawiera SIEDEM niezwykłych wędek z kołowrotkami z Deluxe Edition oraz wybitni wyposażenie tej samej edycji — to uniwersalny, podstawowy zestaw wyjątkowego wyposażenia, który zaspokoi Twoje rosnące potrzeby wędkarskie! Do pakietu dorzucamy 10 przepustek na ŁOWISKA, które zabiorą Cię do Missouri, Nowego Jorku, Kolorado, Północnej Karoliny, Oregonu, na Florydę, kanadyjskiej prowincji Alberta, a także Republiki Czeskiej, Holandii i Włoch! To nie pomyłka, otrzymasz natychmiastowy dostęp do wszystkich łowisk z odpowiednimi Zaawansowanymi Licencjami na połów na 14 DNI!