Fishing Planet: Dnipro Delta Pack
Przygotuj się na 30-dniową przygodę na legendarnej rzece Dnipro z Dnipro Delta Pack! Ta potężna rzeka przepływa przez serce Ukrainy, ojczyznę twórców Fishing Planet. Odkryj jej spokojne, piaszczyste brzegi, dzikie trzcinowiska i zachęcające domki wędkarskie.
Bądź wśród pierwszych, którzy doświadczą trollingu w wodach słodkich na eleganckiej motorówce Dnipro, wyposażonej w dwa uchwyty na wędki specjalnie zaprojektowane do trollingu. Otrzymasz także dwa solidne zestawy castingowe i spinningowe oraz pełen wybór przynęt zaprojektowanych do walki z różnorodnymi gatunkami obfitej Dnipru.
Wyraź swój styl ukraińskim strojem i zmaksymalizuj swoje sukcesy wędkarskie z 30 dniami Premium dla dodatkowych zarobków i doświadczenia. Pakiet zawiera również rozszerzoną przestrzeń magazynową, stylowy pokrowiec na wędki i dodatkowe marker boje, zapewniając wszystko, czego potrzebujesz do niesamowitej podróży po rzece Dnipro!