Fishing Planet: Rainforest Journey Pack
Kto nie marzy o zestawie, który zawiera wszystko, co zapewni wspaniałą przygodę wędkarską w dzikim lesie tropikalnym? Mocna wędka spinningowa do dalekich rzutów ciężkich przynęt. Kołowrotek z dużą szpulą do wyciągania na brzeg silnych i szybkich drapieżników.