Fishing Planet: Sport Spinning Trout Pack
Sport Spinning Trout Pack jest mistrzowskim wyborem kiedy masz zamiar wziąć udział w zawodach i je wygrać. Dzięki temu zestawowi staniesz się prawdziwym zwycięzcą, a gdy złapiesz ogromnego pstrąga, wszystkim opadną szczęki! Ten wyśmienity zestaw zawiera sportowe edycje wędki spinningowej Aurora 250 oraz kołowrotka Prima 2500, które są dwa razy bardziej wytrzymałe od swoich poprzedników. Nie wspominając o całej masie innych rzeczy, które otrzymujesz w tym pakiecie, idealnych dla prawdziwego mistrza.