Fishing Planet: Tropic Hunter Pack
Gwiazdą tego zestawu jest lekka i wytrzymała metalowa łódź motorowa Lyra z mocnym silnikiem i innowacyjnym sonarem Uniq, pracującym bez zakłóceń nawet przy dużych prędkościach!