Fishing Planet: Wild Africa Pack
Atmosfera afrykańskiego wędkarstwa tropikalnego na pewno pobudzi każdego zapalonego wędkarza. Jeśli urzekają Cię wyjątkowe krajobrazy i szczególna przyroda wód Kongo, złap naszą paczkę Wild Africa Pack i wyrusz w tropikalną podróż!