Fishing Planet: World Cats Cup Pack
Czy dokonasz wszelkich starań, aby pokazać swoje mistrzostwo w World Cats Cup? Jeśli chcesz w pełni zaangażować się w ten proces, World Cats Cup Pack będzie twoim niezawodnym wsparciem w osiągnięciu celu! Ten zestaw zawiera wszystko, czego potrzebujesz w turnieju łowienia z dna: wytrzymałe wędki z dopasowanymi mocnymi kołowrotkami oraz zestaw niezbędnego sprzętu i odpowiednich przynęt. Zwycięstwo jest już prawie twoje! Zdobądź pakiet World Cats Cup Pack i wyrusz w podróż dookoła świata!