Flower
Nagradzana gra Flower jest już dostępna w sklepie Epic Games. W stworzonej przez studio thatgamecompany grze Flower gracz wykorzystuje sterowanie ruchem, by kontrolować podmuchy wiatru i zwiedzać porośnięte bujną roślinnością otoczenie. Wyrusz w podróż i podziwiaj różnorodne krajobrazy we własnym tempie. Wchodź w interakcje z elementami otoczenia, zmieniaj je i spraw, by wszystko wokoło było pełne harmonii i równowagi.
Flower to interaktywna forma odpoczynku od codzienności. Udaj się w niezapomnianą podróż, jakiej nie doświadczysz w żadnej innej grze.