Football Manager 2022 – edytor w grze
Edytor w grze pozwala na dokonywanie różnych zmian w czasie rzeczywistym w Football Manager. Można na przykład zmienić cały profil zawodnika. Uwaga: elementu można używać wyłącznie w trybie Football Manager.