Demo Football Manager 2024
Dynamiczne, bliskie rzeczywistości menadżerskie zmagania dostarczą Ci bardziej autentycznych piłkarskich wrażeń, niż jakakolwiek inna gra. Otrzymujesz narzędzia jakich jeszcze nie było, aby udowodnić swoje umiejętności i osiągnąć elitarny poziom.
Jeśli menedżerowie chcą zajść na sam szczyt, muszą zjednać sobie miłość i szacunek kibiców. W FM24 nie chodzi tylko o wybranie taktyki czy stworzenie drużyny, lecz o wykreowanie własnego stylu i stworzenie dynastii utytułowanych zwycięzców.