Wersja demonstracyjna Football Manager 26
Zasiądź na trenerskiej ławce i poznaj przyszłość zarządzania w piłce z demem Football Manager 26. Przejmij stery klubu przez sześć miesięcy w grze i sprawdź ulepszenia, które zabiorą cię w sam środek świata piłki nożnej.
Wypróbuj nowe elementy, które są podstawą twojej menedżerskiej kariery w ciągu sześciu miesięcy w grze – w demie Football Manager 26.
Rozpocznij karierę dla jednego gracza i zanurz się w świecie o niezrównanej głębi i niespotykanym poziomie realizmu. Dzięki przejściu na silnik Unity FM26 pozwala ci decydować o swoim przeznaczeniu i rozwoju poszczególnych wątków.
Poczuj się jak prawdziwi menadżerowie Premier League, teraz z pełną licencją i ikoniczną oprawą meczową – po raz pierwszy w serii.
Wejdź do nowego świata i odkryj zupełnie nowe możliwości dzięki wprowadzeniu do serii kobiecej piłki nożnej. Całość podkreślona jest przez najważniejsze licencje największych lig.
Po osiągnięciu limitu sześciu miesięcy w grze, rozszerz do pełnej wersji, kontynuuj karierę i zdefiniuj piłkarskie przeznaczenie. W FM26 stan piłki nożnej zależy od ciebie i twojej wizji.