PRZEPUSTKA KLASYCZNA – ROK 8, SEZON 4 – FOR HONOR
Heathmoor wynajduje awangardową broń. Przepustka klasyczna Y4S4 ponownie zapewnia dostęp do 100 poziomów nagród z przepustki bitewnej Y4S4. Dostępna tylko podczas sezonu 4 roku 8.
Ta przepustka klasyczna Y4S4 jest dostępna do 11 marca 2025 r. i nie podlega zwrotom.