Starter Edition
For Honor Starter Edition zapewnia dostęp do trybu fabularnego, trybów wieloosobowych, wszystkich map oraz 6 postaci, w tym 3 w pełni odblokowanych.
Wybierz wydanie Starter Edition i wkrocz na pole walki For Honor, uzyskując natychmiastowy dostęp do wszystkich trybów wieloosobowych oraz fabularnych, a także wszystkich map.
Wydanie Starter Edition zawiera 6 grywalnych bohaterów (zamiast 12), w tym 3 całkowicie odblokowanych. Pozostali bohaterowie mogą zostać odblokowani za 8000 sztuk stali każdy (przekłada się to na od 8 do 15 godzin rozgrywki, w zależności od stylu gry).
Wydanie Starter Edition jest w pełni zgodne z przepustką sezonową, istniejącymi DLC oraz wszelką zawartością dodatkową.