Pakiet bitewny – Y9S2 – FOR HONOR
Pakiet bitewny Y9S2 zapewnia dostęp do 100 poziomów nagród oraz 25 poziomów postępów przepustki klasycznej oraz bitewnej.
Pakiet bitewny For Honor Y9S2 jest dostępny do 9 września 2025 r. i nie podlega zwrotom.