Przepustka bitewna – Y9S2 – FOR HONOR
Przepustka bitewna For Honor Y9S2 nie dodaje do gry żadnych nowych korzyści, jeśli posiadasz już pakiet bitewny Y9S2.
Przepustka bitewna Y9S2 jest dostępna do 9 września 2025 r. i nie podlega zwrotom.