Przepustka klasyczna – Y5S2 – FOR HONOR
Przepustka klasyczna Y5S2 zapewnia dostęp do 101 poziomów nagród z przepustki bitewnej plus starsze przedmioty dostosowane do wszystkich obecnych postaci.
Wojownicy dotknięci przez suszę doświadczają mirażów i efektów świetlnych. Przepustka klasyczna Y5S2 ponownie zapewnia dostęp do 100 poziomów nagród z przepustki bitewnej Y5S2. Dostępna tylko podczas sezonu 2 roku 9.
Ta przepustka klasyczna Y5S2 jest dostępna do 9 września 2025 r. i nie podlega zwrotom.