Forspoken: In Tanta We Trust
Po przywróceniu pokoju w Athii Frey kontynuuje swoją podróż, szukając sposobu na trwałe uwolnienie krainy od skutków plagi Break. Podczas poszukiwań podąża za tajemniczym głosem, który prowadzi ją w głąb przeszłości.
Kiedy się pojawia, Frey odkrywa, że jest otoczona chaosem i zniszczeniem. Ranna i odziana w zakrwawione ubranie odkrywa ponurą tajemnicę swojego losu. Rozwijająca się kraina Athia znajduje się obecnie w stanie wojny, jednak dlaczego i przeciwko komu? W towarzystwie Tanty Cinty i nowego arsenału magii Frey musi odkryć prawdę i po raz kolejny uratować Athię – także po to, by ocalić własną skórę.
Freya nie będzie już musiała samotnie stawiać czoła czyhającym na nią niebezpieczeństwom. U boku Tanty Cinty, dysponując wyjątkowym zestawem magii, wykorzystaj nowe strategie walki, aby wykonać niszczycielskie kombinacje ataków w duecie przeciwko złowieszczej armii Rheddig.
Przeżyj legendarną bitwę, która zniszczyła Athię, a rządzące nią Tanty doprowadziła do szaleństwa. Po przebudzeniu pośród ruin Visorii musisz pokonać siły Rheddig, aby ocalić krainę.
Przemierzaj ostatni bastion zamku Visoria, który zaczął się chylić ku upadkowi. Zdobądź zapierające dech w piersiach nowe szczyty w tej wyjątkowej, pionowo zaprojektowanej lokacji, która testuje Twoją zręczność podczas wspinaczki do finałowego starcia na jej szczycie.