Fort Triumph
Fort Triumph to wymagająca, turowa, taktyczna gra fantasy, w której śmierć czai się na każdym kroku. Wystarczająco dużo presji?
— Obmyślaj strategie: wybieraj między czterema frakcjami i czterema klasami. Stwórz bazę, zgromadź zapasy i naucz swoje postaci nowych umiejętności!
— Eksploruj proceduralnie generowane mapy: Fort Triumph zawiera dynamiczne mapy świata z przeróżnymi lokacjami i wydarzeniami. Każda bitwa wymaga nowego planu.
— Podkręć dźwięk: korzystaj w muzyki w grze stworzonej przez nagradzanego kompozytora Marco Valerio Antoniniego.