Często zadawane pytania
W grze Fortnite stosowana jest waluta o nazwie V-dolce, którą można kupić zarówno w sklepie Epic Games Store, jak i w sklepie w grze. Fortnite oferuje też różne pakiety zawierające przedmioty kosmetyczne do wykorzystania w grze, a sporadycznie również serie zadań, za które można otrzymać nagrody, na przykład V-dolce.
Podczas korzystania z gry Fortnite za pośrednictwem platformy Epic Games Store wszystkie zakupy w aplikacji są dokonywane z użyciem platformy płatniczej Epic Games. Sklep w grze zabiera użytkownika do sklepu platformy w celu finalizacji zakupu. Podczas gry na innych platformach wykorzystywane są różne platformy płatnicze.
Fortnite Battle Royale i tryb kreatywny w Fortnite nie wymagają od graczy zakupu jakiejkolwiek zawartości, żeby móc w nie grać. Wszystkie zakupy są opcjonalne, a zapewniane przez nie korzyści wyłącznie kosmetyczne.
Dostęp do kampanii trybu Ratowanie Świata w grze Fortnite uzyskiwany jest poprzez zakup określonych pakietów w aplikacji, takich jak Pakiet Lars czy Pakiet Krzyżykowa Agentka.