Pakiet Technologiczna Przyszłość
Neonowe świata i zaawansowane technologicznie stroje – przyszłość wymaga więcej, jeśli chcesz dostać się na szczyt. Zawiera 3 stroje, 3 plecaki i 3 kilofy.
Neonowe świata i zaawansowane technologicznie stroje – przyszłość wymaga więcej, jeśli chcesz dostać się na szczyt. Zaadaptuj swój sprzęt i przygotuj na pakiet Technologiczna Przyszłość.