Funtasia
Czas przejechać się po Furry Road! Funtasia to sidescrollowa, dwuwymiarowa gra wyścigowa o prostym celu: jak najszybciej dotrzeć na metę. Pomóż ocalić przepiękny, zrównoważony ekologicznie świat Funtasii oraz jego mieszkańców od niechybnej śmierci pod tonami zrzuconych z kosmosu śmieci.
Gra jest prosta, ale opanowanie jej do perfekcji okazuje się nie lada wyzwaniem. W Funtasia podstawa to wyczucie czasu i równowaga. Pofalowany tor usiany jest wzgórzami, mostami, ruchomymi piaskami, klifami i jaskiniami, które stoją między Tobą a metą. Dotarcie do celu wymaga umiejętnego operowania pedałem gazu, hamulcami oraz całym samochodem (kierowcy nie lubią lądować na twarzy, pędząc setki kilometrów na godzinę – co więcej, nie zalecają tego lekarze).
– Ocal Funtasię, rajską krainę pełną puszystych zwierząt, przed apokaliptyczną falą śmieci, pędząc z zawrotną prędkością po 10 fantastycznych torach.
– Opanuj do perfekcji prowadzenie 40 pojazdów o różnych osiągach i specyficznych cechach, które wiążą się z rozmaitymi wyzwaniami!