Jedna z najbardziej kultowych gier firmy Jaleco, Formation Z, odradza się w nowoczesnej odsłonie jako kompletny remake z odświeżoną grafiką i oprawą dźwiękową.
Choć gra pozostaje wierna klasycznej rozgrywce i intuicyjnemu sterowaniu podczas przełączania się między formą robota a samolotu, ta wersja wprowadza zupełnie nowe uzbrojenie i akcje.
Używaj punktów FZ zdobytych w misjach, aby odblokować nowe maszyny Ixpel i przedmioty kosmetyczne.
To, czy zbudujesz zrównoważonego Ixpela bez słabych punktów, czy wyspecjalizujesz jedną cechę do granic możliwości, zależy wyłącznie od Ciebie.
Dzięki wymianie części, różnym kolorom i naklejkom, radość z tworzenia własnego, ostatecznego stylu należy do Ciebie.
Rejestr wojenny (War Record): Śledzi całkowitą liczbę pokonanych wrogów, liczbę wylotów dla każdego Ixpela i wiele więcej.