Mech Parts Kit
Stwórz swojego własnego mecha i stań do walki z Kaiju — lub Drenginami — jeszcze dziś dzięki temu nowemu dodatkowi! Dziesiątki nowych części statków obejmują stelaże, belki, haki, głowice i inne elementy niezbędne do stworzenia idealnego gigantycznego robota bojowego. Dwa nowe style kolorystyczne pozwolą Ci jeszcze lepiej dostosować swój projekt, zanim wyślesz go do Warsztatu Steam, aby podzielić się nim z innymi fanami Galactic Civilizations III!