Garden Story
Zjednocz rozbitą społeczność jako nowo mianowany Guardian of The Grove. Przemierzaj tętniącą życiem wyspę, aby walczyć z wszechobecnym rozkładem (Rot), inspirować mieszkańców i odbudować dom. Nie jesteś sam: w misji pomogą Ci owocowi przyjaciele!