Gardenia
Gardenia to symulator ogrodniczy FPP z elementami platformówki, craftingu, przygody, eksploracji i nie tylko!
Pamiętaj jednak, że Twoim głównym celem będzie rozwiązanie zagadki, kto stoi za zanieczyszczeniem, które pojawia się na wyspie.