Garfield Kart 2 - All You Can Drift
Masz ochotę ścigać się w wadze ciężkiej? Garfield, Odie, Nermal i cała ekipa czekają na starcie, aby rozpocząć wyścig!
Wciel się w jedną z ośmiu kultowych postaci z uniwersum Garfielda, zatankuj gokarty, spersonalizuj swój wygląd i ścigaj się z zawrotną prędkością.
Wybierz się na szaloną przejażdżkę po zwariowanym świecie, w którym za każdym zakrętem czai się niespodzianka. Zostań piratem, kowbojem lub detektywem: Garfield pędzi przez kolorowe światy i zamierza udowodnić wszystkim, że nawet w swoich snach jest prawdziwym królem!
Graj jako Garfield, Odie, Jon oraz wiele innych legendarnych postaci z kreskówki! Kierowcy mają indywidualny charakter, co sprawia, że każdy wyścig jest unikalny i wciągający.