Gas Station Simulator – Car Junkyard DLC
Stacja benzynowa gdzieś na wygwizdowie w Kielcach aż się prosi o porządne złomowisko. Dzięki Car Junkyard DLC właśnie coś takiego zawita na twoją stację.
Tuż za rogiem otwiera się nowa firma. Niejaki Benjamin wraz z papużką założyli złomowisko. To miły facet, z którym łatwo się dogadać, ale twój stryj widzi sprawy nieco inaczej; jego zdaniem autoszrot już wkrótce stanie się źródłem problemów. Najwyraźniej stryj opracował już plan przejęcia biznesu i rozbudowy stacji benzynowej.
Demontuj samochody i inne pojazdy, by sprzedawać je na części; w ten sposób generujesz zysk. Zachowaj części, które można ponownie wykorzystać w warsztacie lub sprzedawaj je po cenach przekraczających wartość złomu.