Georifters
Grupa do 4 znajomych może stworzyć zespół lub stanąć do walki w szybkich bitwach o manipulację ziemią. Możesz też zagrać w lokalnym trybie kooperacyjnym, aby uzyskać większą precyzję i skuteczność manipulacji podłożem.