Edycja Deluxe
Dołącz do Duchów – elitarnej jednostki specjalnej – i podejmij się wyjątkowej misji na Auroi. Ten odizolowany archipelag został odcięty od świata wskutek przejęcia Skell Technology przez wrogie siły. Wilki – zbuntowany oddział do zadań specjalnych, na którego czele stoi twój dawny towarzysz broni – kontrolują wyspy i próbują cię na nich znaleźć. Poprowadź swoją drużynę przez wyspiarskie krajobrazy i uratuj cywilów, nie dając się przy tym dostrzec.