Ghost Recon Future Soldier: Ultimate Edition
Gra Ghost Recon Future Soldier pozwala Ci dołączyć do elitarnej grupy doskonale wyszkolonych, bezlitosnych żołnierzy wojsk specjalnych. Uzbrojony po zęby w najnowocześniejszą technologię oddział Ghost Recon wyruszy razem z Tobą na najbardziej niebezpieczne pola walki na świecie, by likwidować najwyższej wagi cele.
ODKRYJ BREAKPOINT, NAJNOWSZĄ GRĘ Z SERII GHOST RECONStań się ucieleśnieniem Ducha, elitarnej amerykańskiej jednostki sił specjalnych, która trafiła na tyły wroga. Kontakt z Auroą został utracony. Tajemnicza i wroga wyspa czeka. Co się stało?
Wzbogać swoje doświadczenia z grą Ghost Recon Future Soldier, kupując Ultimate Edition, w której znajdziesz podstawową wersję gry oraz trzy pakiety zawartości do pobrania.
Pakiet map Arctic Strike dostarcza kolejnych wrażeń dzięki nowym mapom i nowemu trybowi wieloosobowemu, nowej mapie trybu współpracy Guerrilla oraz sześciu dodatkowym rodzajom broni, które dadzą Ci przewagę nad wrogiem.
Pakiet zawartości do pobrania Raven Strike to powrót do tradycyjnej rozgrywki w Ghost Recon. Składają się na niego większe mapy, złożone misje i wyższy poziom trudności. Znajdziesz tu trzy misje kampanii i nową mapę trybu Guerilla. Na każdej z nich może grać do czterech osób.
Trzeci pakiet zawartości do pobrania dla gry Tom Clancy's Ghost Recon Future Soldier, Khyber Strike, zawiera trzy nowe mapy wieloosobowe, nowy tryb wieloosobowy o nazwie Takeover, nową mapę trybu współpracy Guerrilla, nowe osiągnięcia i zwiększony limit poziomów.