Nadprzyrodzone istoty opanowały Tokio po tym, jak niebezpieczny okultysta doprowadził do nagłego zniknięcia jego mieszkańców. Sprzymierz się z potężną widmową istotą szukającą zemsty i opanuj szereg niewiarygodnych zdolności, aby poznać tajemnicę zniknięcia tokijczyków. STAW CZOŁA NIEZNANEMU w grze Ghostwire: Tokyo.
Podziwiaj unikalną wizję Tokio opanowanego przez siły nadprzyrodzone. Odkrywaj współczesną architekturę, tradycyjne świątynie i mroczne alejki upiornie pięknego miasta, w którym roi się od yokai – mściwych duchów nawiedzających jego ulice. Odkryj legendarne miejsca, takie jak skrzyżowanie Shibuya czy wieża Tokyo Tower, które odwzorowano w niesamowity sposób z niezwykłą dbałością o szczegóły i z wykorzystaniem technologii nowej generacji. Przemierzaj miasto, które zastygło w czasie po zniknięciu jego mieszkańców, i wybierz się do surrealistycznego świata podziemi, aby uratować swoją rodzinę.