Ghostwire: Tokyo – Oryginalna ścieżka dźwiękowa
W Ghostwire: Tokyo wykorzystaj swoje zmysły z innego świata, aby odkryć prawdę kryjącą się za nadprzyrodzonym zjawiskiem, odpowiedzialnym za zniknięcie prawie całej populacji Tokio. Gracze mogą teraz zanurzyć się w pięknie nawiedzonej scenerii dźwiękowej Tokio, pełnej mitycznych stworzeń i miejskich legend, dzięki najnowszemu wydaniu Ghostwire: Tokyo, w którym znalazła się oryginalna ścieżka dźwiękowa skomponowana przez utalentowanego Masatoshi'ego Yanagi!