Ghostwire: Tokyo – Preludium
Przeżyj tajemnicze wydarzenia, które zapoczątkowały Ghostwire: Tokyo, długo wyczekiwaną grę akcji i przygody studia Tango Gameworks! Ghostwire: Tokyo – Prelude pozwoli Ci dołączyć do tajemniczego KK i jego gangu nadprzyrodzonych detektywów, którzy badając sprawę niezwykłego zaginięcia, natknęli się na coś jeszcze bardziej złowrogiego. Zanim 25 marca ruszysz do ulicznej akcji w Ghostwire: Tokyo, zagraj w tę przygodową powieść wizualną, aby zbudować relacje z członkami zespołu i złożyć w całość skrawki ich historii.