G.I. Joe: Wrath of Cobra
Cobra znów daje o sobie znać i to G.I. JOE musi uratować świat! Nawiązująca do lat 80. kultowego uniwersum gra Wrath of Cobra to beat 'em up z bocznym przewijaniem w stylu retro. Wciel się w jedną z legendarnych postaci G.I. JOE, w tym Duke'a, Scarlett, Roadblocka, Snake Eyes i nie tylko. Pokonaj całe zastępy żołnierzy Cobry, Viperów, Crimson Guards i innych nikczemnych pachołków Cobry.
Powstrzymaj Cobrę, odpierając ataki Destro, Serpentora, Baroness i samego Cobra Commandera! Walcz po swojemu: zdaj się na pięści i walcz z bliska, korzystając z unikalnych kombinacji i ruchów specjalnych każdej postaci lub trzymaj wrogów na dystans za pomocą różnych broni!
Gra retro w nowoczesnym wydaniu: Wrath of Cobra przenosi klasyczną zręcznościową grę beat 'em up do czasów współczesnych: gry łatwo jest się nauczyć, ale mistrzostwo wymaga czasu, a rozgrywka jest płynniejsza niż jazda czołgiem H.I.S.S. Chcesz zagrać ze znajomymi? Gra obsługuje lokalny tryb wieloosobowy (choćby z kanapy) i tryb kooperacji online!
Graj jako klasyczni bohaterowie: Walcz z Kobrą wcielając się w ulubionych bohaterów G.I. JOE, starannie odtworzonych w pięknej estetyce pikselowej. Różnice między postaciami nie są tylko kosmetyczne: każdy bohater ma inny zestaw ruchów i unikalne zdolności. Od szybkiego i zwinnego Snake Eyes po szorstkiego i skorego do rękoczynów Roadblocka, każda postać jest autentyczna!
Walcz z ikonicznymi złoczyńcami: Cobra to nie tylko Cobra Commander, ale także jego legiony! Zmierz się z zastępami żołnierzy, opancerzonymi Alley Viperami, sztucznymi B.A.T.-ami, uzbrojonymi w jedne z najbardziej kultowych systemów broni w serii, w tym H.I.S.S., C.L.A.W., i osławiony Trubble Bubble.
Ścieżka dźwiękowa w klimacie retro: Udaremnij spisek Commandera w rytm klasycznych motywów G.I. JOE, opracowanych na nowo przez weteranów branży z Kid Katana Records, którzy wprowadzili nowoczesny akcent do klasycznej muzyki gry zręcznościowej!
Wsparcie po premierze: Podobnie jak spiski Destro, Wrath of Cobra będzie nadal wspierane po premierze, wprowadzając więcej bohaterów G.I. JOE do walki, dodając nowe tryby gry, poziomy i nie tylko, aby podtrzymać legendę G.I. JOE!