Goat Simulator 3: Digital Downgrade Edition
Zbierz stado i patataj na spotkanie przygody w Goat Simulator 3. Czeka Cię nowiuteńka, totalnie realistyczna zabawa na otwartej farmie! Zaproś nawet trzech znajomych do gry w trybie lokalnym lub sieciowym, aby wspólnie siać spustoszenie i rywalizować w minigrach… a potem przestać się kolegować.
Zbierz stado i patatajaj na spotkanie przygody w Goat Simulator 3. Czeka na ciebie nowiuteńkie, totalnie realistyczne doświadczenie farmowe w otwartym świecie! Zaproś maksymalnie trzech znajomych do gry w trybie współpracy lokalnej lub online – razem będziecie mogli siać pożogę, rywalizować w minigrach i w sumie to nawet przestać się kolegować.