Koza – często zadawane pytania
Strój Kozy do użycia w Fortnite otrzymasz za zakup edycji gry Goat Simulator 3 w Epic Games Store, o ile dokonasz go do 30 września 2023 r., godziny 5:59 czasu polskiego. Strój Kozy będzie można również kupić w sklepie z przedmiotami w Fortnite w późniejszym terminie.
Kup Goat Simulator 3 w Epic Games Store podczas okresu promocyjnego, a następnie zaloguj się do Fortnite przy pomocy danych tego samego konta Epic Games w dowolnym czasie od 30 września 2022 r., godziny 17:00 czasu polskiego. Strój Kozy zostanie automatycznie dodany do Twojej szafki w Fortnite.
Co jeśli udało mi się już kupić strój Kozy w sklepie Fortnite, a Goat Simulator 3 kupię w Epic Games Store dopiero później?
Wtedy zamiast stroju Kozy otrzymasz środki w postaci 1200 V-dolców do wykorzystania w Fortnite.
Czy jeśli zwrócę zakupioną w Epic Games Store grę Goat Simulator 3, zachowam otrzymany strój Kozy?
Nie, jeśli zwrócisz zakupioną w Epic Games Store grę Goat Simulator 3, otrzymasz zwrot kosztów zakupu, lecz stracisz dostęp do wszelkich przedmiotów kosmetycznych, V-dolców lub innych korzyści uzyskanych dzięki tej ofercie.